Thursday 2 February 2012

::Voucher 1 m'sia::

Assalammualaikum w.b.t..
hari ne xtdo lagi..xtaula knapa..hikhik..ada misi sebenarnya..tp biarlah rahsia..
jahat jugak aku ne..suka mengkantoikan orang..hee
Kelmarin aku ngan kengkawan upin-ipin aku pg kedai buku..
al-maklumlah excited dapat rm200 voucher..
tp bila sampai sana..blur pla,xtau mau beli buku apa..hee
Tp,aku tersangat hepi dan teruja sbb dapat membeli buku dengan "Percuma"..hee
Semua ada..novel ada,komik ada,pen ada,speaker ada...y paling penting buku resepi:)
Dan yang paling aku hepi..aku dapat hadiah dari seseorang..nehhh...hahahah..
thanxs u..:) len kali belanja lagi k...;p
xtau la best ke tak novel ne..sbb xbaca lagi..
Ohya,Petang ne aku akan berangkat pegi ke Johor utk jumpa baby Tasha..woaahh!Excited la..hee..
memendangkan aku xtdo,so aku akan tido dengan nyenyak dalam bus yang mengambil masa 5jam nak ke johor tu..huhu..
Haaa...Budak ne la yang aku nak jumpa sangat2..Namanya Annatasha Charmaine Wong..anak aunty wanee n uncle chris..rindu dengan kecomelan dan ketelatahan dia..hee...skg ne dah tumbbuh gigi dua biji kat bwh so msti lg cute kan..hehehe...
oklah,nak tdo jap..tdo dlm sejam pastu bangun balik nak g skolah...Adios Amigos!

1 comment:

  1. blik nanti kite serang starbucks plak bersama voucher...ngehhhehehehe

    ReplyDelete