Thursday 23 February 2012

::P & P..::

Assalammualaikum w.b.t....
Keadaan aku yang agak sibuk beberapa minggu ne membuatkan aku jarang dapat mengupdate blog aku ne untuk share apa2pun kat cni..walaupun sentiasa dalam hati aku ingin bercerita tentang apa yang berlaku selama beberapa waktu ini..haha! apalah yang aku mengarut2 ne kan...hehehe..
ohya,..semalam aktiviti checker dot potluck yang di organize oleh aku dan 4org kawan2 baek aku berjalan dengan lancar,walaupun sebelum ne terlalu banyak masalah yang melemahkan semangat kitaorang semua..tp Alhamdulillah...kita berjaya jugak kan..mcm chef rahman cakap.."good job.." hahah,pujila sgt tp asyik marah kitaorg jak time tu..nak rasa sakit hati pun tak baek jugak...so,sabar ella!

my besties..love u all!

 
Polka Dott la sangat..hee




 Selesai semua ne..kena fokus untuk final exam plak...so aku ada masa seminggu jak untuk belajar betul2. untuk beberapa minggu ne rasa 'down sesangat' n emosi banyak sangat terganggu..terutamanya masalah PTPTN yang tak settle lagi..tapi semua tu ujian untuk aku teruskan pelajaran aku kan..terfikir jugak untuk tukar course walaupun sebenarnya aku suda jatuh cinta dengan culinary ne..tp entahla..mama pun tak suruh jugak tukar memandangkan dah setahun aku bertungkus lumus dengan course ne dan mungkin sebab aku dah semakin seronok mahu memasak..tapi aku kena fikirkan macam2 lagi kalau nak bertahan..terutamanya bila tak dapat PTPTN,maka secara langsungnya aku akan jadi pelajar private pla,..n masalah menyelesaikan yuran pengajian tu memang agak menyusahkan bagi parents aku la...huhu..tapi aku akan sentiasa berdoa semoga ada jalan untuk aku menyelesaikan masalah aku ne..dan seharusnya aku perlu jadikan semua ne sebagai kekuatan aku untuk mempertahankan apa yang aku harus kecapi ne..so,buat masa sekarang ne aku masih lagi bingung nak cari jalan penyelesaian..dan mungkin emosi jugak agak sikit terganggu..so kawan2 ku sekalian..mintak maaf awal2 k denga korang klu2 terkasar bahasa..huhu..Adios!

No comments:

Post a Comment